Gebiedsmarketingcampagne
PUUUR Midden-Delfland
Aanvullende informatie voor ondernemers en gebiedsorganisaties

De meerwaarde van gebiedsmarketing
De gemeente is verantwoordelijk voor gebiedsmarketing. Maar als ondernemer pluk je er de vruchten van. Elke onderneming werkt vanuit de eigen identiteit aan de verkoop en marketing van eigen producten en diensten. Centrale gebiedsmarketing versterkt die identiteit en draagt bij aan een beter imago voor het gebied, betere bekendheid en beter resultaat van de afzonderlijke marketinginspanningen.

Ontwikkelteam gebiedsmarketing als aanjager

  • Sinds januari werkt een team van ondernemers en organisaties samen met de gemeente aan het ontwikkelen van een campagne en bijbehorende activiteiten om daarmee Midden-Delfland op de kaart te zetten bij de omringende steden.
  • In maart en april organiseerden zij bijeenkomsten voor ondernemers en organisaties over de plannen voor gebiedsmarketing.
  • Begin mei werd het eerste resultaat van hun inspanningen gepresenteerd: het gebiedsmerk ‘PUUUR Midden-Delfland’.
  • Op 17 juni gaat de gebiedsmarketingcampagne van start.
  • Hartje zomer start de vervolgcampagne.

Vervolgstappen 2019
Onder het motto ‘Samen verkoop je Midden-Delfland’ richten de initiatiefnemers zich de komende maanden op de ontwikkeling van een gebiedsmarketingorganisatie voor Midden-Delfland en samenwerking met ondernemers en organisaties.

Alle ondernemers en organisaties in Midden-Delfland die het gedachtengoed van PUUUR Midden-Delfland ondersteunen, kunnen lid worden voor 200 euro per jaar. Leden krijgen daarmee de mogelijkheid hun eigen productmarketing te verbinden met het gebiedsmerk. Zo mogen ze het logo PUUUR Midden-Delfland gebruiken op hun communicatiemiddelen en streekproducten en krijgen ze o.a. een vlag, wandbordje en ansichtkaarten en is het mogelijk de link van je eigen website te plaatsen op de algemene website van Puuur Midden-Delfland.

Daarnaast dient de gebiedsmarketingorganisatie als een platform om kennis uit te wisselen met collega-ondernemers, en zullen er regelmatig netwerkbijeenkomsten worden georganiseerd. Van de ledenbijdrage worden nieuwe gebiedscampagnes onder de naam PUUUR Midden-Delfland gefinancierd met het doel meer mensen te verleiden om in Midden-Delfland te recreëren en de lokale producten te consumeren. Op die manier kunnen we samen het agrarisch veenweidegebied Midden-Delfland gebied open en groen houden.

Meedoen of op de hoogte blijven?
Ondernemers en organisaties in Midden-Delfland worden deze zomer actief benaderd om te participeren. Immers: alleen ga je sneller, maar samen kom je verder.

Wie doet er mee?
Deze ondernemers in Midden-Delfland zijn partner. Op hun bedrijf wappert sinds 22-7 de vlag van PUUUR Midden-Delfland. Samen met hen zetten we Midden-Delfland op de kaart.
Heb je vragen? Ben je geïnspireerd en wil je meedoen? Meld je dan hier aan.

Druivenkwekerij Nieuw Tuinzight
B&B Rechthuis van Zouteveen
De Polderij
Hoeve Bouwlust
Arti Delflandiae - van doek naar werkelijkheid
Boerderij Landlust
Delflandse Vleesmeesters
De Paardenstal
Bakker Suikerbuik
Farm I See Streekproducten
Bij de Buurvrouw
Boerenbont
Hoeve Avondrust
B&B De Droomhut
Koffiehuis De Hooiberg
Hoeve Ackerdijk
B&B Maasland
Hoogerbrugge natuurlijk
Kaas- en Zuivelboerderij van Winden

Ondernemers

Partner worden

Wil jij ook partner worden van de gebiedsmarketingorganisatie PUUUR Midden-Delfland? Meld je dan aan via onderstaand formulier.

Meer informatie over deelname
Algemeen contactformulier.
Partners betalen een bijdrage van €200,- per jaar.


* verplicht